Sabtu, 29 Januari 2011

Surat Oh Surat

Sejam sblm balik... dapat satu e-mail.Semua staff dah tersenyum. Masing-masing tertanya-tanya... Bila agaknya surat nak keluar???Feb? Mac? atau April??? Apa yang pasti... masing2 dah terbayang apa nak buat.

28/01/2011 5.15 PM.....
Satu e-mail lagi masuk. Agak menarik perhatian aku. Bla, bla, bla, Surat sudah keluar laaa......... Alamak!!! Bos kene pegi amik. Bos tak de lak pasal MC.  Kengkawan dah bising suh aku pegi amik. Aku lak boleh buat lawak2 hangit buat lambat2. Hahahaha... Dengan gaya ala Rajinikanth aku pon gi la mengutip surat tuh. Masa naik sempat aku sembunyikan surat dalam jaket aku. Aku cakap bos jer boleh pegi amik... Last2 aku bagi jugak. Masing2 senyum smpi telinga.


 Tu dia surat yang ditunggu2... Berdebar2 nak bukak nih. Alhamdulillah... syukurrrr..... Bajet dah ada, Puan Menteri kewangan pon dah meluluskan. D7000 on the way.... 10 years dream coming this April. Muka atak senyummmm............ :)








5 ulasan:

  1. D7000 adalah camera idaman aku.. Haha..

    BalasPadam
  2. Wah best...best...best..... Aku x tahu pulak kau dah ada blog.

    BalasPadam
  3. Ad.... Aku dengar kalau jadi blogger active boleh make money kan??? Kena selalu update cerita N gambo-gambo menarik kat Blog hang nampak gayanyer.. Apa Khabar? CNY Holiday kena keja ker buat stock check?

    BalasPadam
  4. wah bonus dah kuar ek..leh la cekau idaman kalbu tuh...bila dah ada D7000 tu jgn lupa peturun ilmu kat aku sket...aku beginner jer...ko dah kearah pro...huhu

    BalasPadam
  5. Pizli : Boleh termimpi2 oooo....
    Fauziah : Baru jer start buat awal jan tu.
    Mcna: Surat jer dah kuar... huhuhuhu

    BalasPadam